SELAMAT DATANG KE LAMAN PORTAL SAM PASIR PANJANG.

Tuesday, October 9, 2012

Ragam Calon PMR SAMPP

Sebentar tadi admin sempat berjalan meninjau keadaan pelajar tingkatan 3 SAMPP yang akan menjalani peperiksaan PMR pada sebelah petang. Alhamdulillah calon-calon PMR kita sedang khusyuk menelaah pelajaran tak kira dimana mereka berada. Ada yang bertanya kepada guru-guru yang mereka jumpa di dataran sekolah, surau, kantin dan di tempat-tempat yang lain. Tak kira dah cikgu subjek apa yang mereka jumpa, mereka akan tanya. Wow!! macam ni la baru bagus. Perlu teruskan amalan bertanya kepada guru walau bukan musim peperiksaan pada masa akan datang. Semoga anda semua berjaya. Ameen.

Cikgu Syikin Aziz dan Ustazah Rawiyah memberi tunjuk ajar kepada pelajar
Macam ni la baru mantop PMR!! study group.
Study kat Gazebo pun boleh
Solat sunat ba'diah lepas zohor
Let's go to bilik peperiksaan PMR
Kamil, Haziq, Khairul Ikhwan sedang membaca nota geografi
Kamil: Haziq baca nota tu, kita orang nak dengar
Malu plak dia kene amik gambar, Cikgu Syikin relaks je.

Tanya Cikgu Hariyati pakar subjek geografi, InsyaAllah lebih mudah faham

Kismis minda jangan lupa makan sebelum masuk bilik peperiksaan

No comments:

Post a Comment

SALAM SAM PASIR PANJANG

SALAM SAM PASIR PANJANG

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts